Saturday, June 28, 2014

Kolmas peatükk

Appi, mis nüüd saab. Jätsin ju kõik maha oma kodumaale, et alustada uut elu siin. Kas pean asuma uuesti uut teekonda looma. Keerlesid mõtted, mis nüüd edasi teha. Chann astus mu ette ja asetas oma käe minu käele ning lausus: " You are a terrific person, I have been looking a nanny for days, only to wait for the person to come herself. You don't need to have me questioning you. You´re the one!" Nii ehmatas, kuidas üks inimene võib nii usaldav olla. Kas tänapäeval ei kahtlusta millist inimest sa oma lapse hooldajaks võtad? Mind tabas rõõm ning alustasin teekonda uuel teel.
Päeva veetsin lapsega tegeledes. Plika oli nii nunnu, igakord kui ta sülle võtsin tuli lapsel naeratus suule. Sain aru et meeldin talle, saame hästi hakkama. Chann polnud terve õhtu kodus. Laps magas, kuigi oli möödas alles terve päev, kui olin kodunt eemal, hakkasin koduseid igatsema. Jalutades majas, mis nii suur ja tühi, vaatasin kööki. Kas tal käib mõni kokk, või teeb ta ise süüa. Õhtu veeres niikaugele, et kõht juba tühi.
Julguse kokkuvõttes otsustasin süüa teha, lihtne pasta kanaga käiks kah. Panin vee keema ja titt oli ka ärganud.
Tõin beebi titetooliga kööki ja asusin süüa tegema. Samal ajal beebit jälgides sain aru, et naljakas oleks kui laulaksin samal ajal. Toit podises pliidil ja beebi kilkas toolis. Nii tore, kui armas võib üks plikatirts olla. Suures lauluhoos ei märganud, et Chann oli koju saabunud ja seisis köögiuksel. "Im sorry, I got carried away. I didn't know if i could cook also, or you have someone for that." Kõndides lapse juurde ja võttis väikse sülle, naeratas ning ütles:"I have, but if you're ok with that, then you can cook, when you want. It smells delicious, what your making?" "Pasta with chicken, and some fresh salat!" Võtsin toidu tulelt ning küsisin kas ta juba söönd täna, vastas ei. "Great, then i will serve you dinner.
Chann võttis istet väikse köögi laua ääres ning võttis esimese ampsu: " Oh my god, this is really good. How can you cook so well?"
Punastasin ning vastasin: " I love home cooking, this is my passion. I think great food and haunest love are the most important things in life! So i dont disturb you, i go eat in my room. " Why? Eat here, your not my nanny anymore, you take care of us. " Istusin maha ja hakkasin sööma. Lõpuks julgesin küsida: " You take me in, only not to ask about me. This is bodering me, i feel that i need to let you know, why i take this job and what you need to know about me." Ta ehmus, ma ei kujuta ette, mis ta arvas, mida ma nüüd räägin talle. Kartus et ta arvab, et ma olen mingi hull või napakas fänn. Võtsin end kokku ja rääkisin et olen pärit teisest riigist ja tahtsin alustada uut elu, jättes maha mis mulle kõik tuttav. " I know that you are famous actor, but you are a person like everybody else. I dont feel the rush to have your autogram and be like, oh my god, youre the guy from these movies. ". Ta ütles, et ta teab kes ma olen ja kust ma tulen. Just too õhtu oli ta käinud tegemas taustakontrolli. Olles nii õnnelik, et ma ise samuti sellest juttu tegi.
Naersime ja vestlesime kui juba toit taldrikul külm. Kell oli öösse veerenud. Aeg oli magama sättida. 

No comments:

Post a Comment