Saturday, June 28, 2014

Viies peatükk

Möödusid nädalad, tunded muutusid tugevamaks.Kuid ei tahtnud neid endale tunnistada, tundsin et olen muutunud rohkemaks kui lapsehoidjaks. Ma koristasin, tegin süüa ja pesin tema pesu. Olin võtnud "perenaise" staatuse. Ühel hommikul tuli äratas Chann mind varakult. Beebi Everlyle tuleb järgi tema vanaema, Channi  naise ema.
Kui meil eestis siin on, et lapsed viiakse vanavanematele kasvatada nädalavahetuseks, siis neil veedab vanavanem aega lapsega nädalate kaupa. Panin lapse riided kotti ja pakkisin kõik vaja minema kaasa. Istusin suures toas diivanil ja toitsin last. Laps toidetud panin hälltooli ja andsin tema kätte. Vanaema võttis magava lapse ja jättis hüvasti. Chann hüüdis "Hold on for sec. " Haaras diivanilt räti ning tuli mu ette, paitas õrnalt mu nahka ja andis ämmale. "She cant sleep without that."
Uks sulgus ning vaatasin kui kurvaks Chann muutus. Ka mina juba igatsesin seda pisikest plikat. Istusin diivanile ja voltisin beebi riided ning asetasin lauale. Chann istus mu kõrvale ja võttis lapse soki. "You miss her already?" vaadates teda, tuigatas pähe. Mis ma nüüd teen vahepeal kui last pole. Ikkagi nädal temaga üksi.Küsisin: " You dont need me any more this week?" Ta vaatas mu poole ja vastas: " The baby dont need, but i do. Can you stay here?" Vastasin: "Of course, anything you need, just tell me."
Ta tõusis ning ütles, et tule minuga. Võttis laualt telefoni ja ütles: " its so nice weather today, lets go in beach for a walk." Panin selga lühikese kleidi ja võtsin laualt õlarätiku.
Kõndisime rannas, merelained paitasid õrnalt jalgu. Meist maha jäänud sammud, pühkis meri endasse. Jäin seisma ja vaatasin merd. Päike hakkas loojuma. Mõtlesin ja ütlesin: " Mis sa arvad, kas kunagi on maailmas kaunimat hetke, kui sekund enne päikse loojangut horisondi taha?"
Ta vaatas mu poole ja võttis käest kinni: " you make this look even more beautiful, that it is." Ta keeras mu poole ja võttis mõlemast käest kinni. Vaatasin ta silmi ja ta ütles: " you make me happy, you make my child happy, let me make you happy!" Ehmusin, neelatasin nagu oleks nuga kurgus. "what to do mean about that? I am happy, you made my day, just by taking me in. Everly is no adorable, i like taking care of you guys. You need to be strong for all of us, but this is even to much for you. So i help as much as i can. Sulgesin oma silmad ja ütlesin: " the wind is like love, you cant see it, but you feel it. Enne kui jõudsin silmad avada, tundsin kuidas ta lasi lahti mu käest ja asetas selle mu põsele. Avasin silmad ja nägin pisaraid ta silmis. Ja siis ta suudles mind. Kirglikult, tundsin et ei suuda vastu panna. Silusin oma käega samal ajal ta juukseid. Kui meie huuled lahkusid teine teisest, nägin naeratust ta näol. Ehk ma ei ole oma tunnetega üksi. Võtsin talt käest ja toetasin oma pea ta õlale. Kõndisime kodu poole.

No comments:

Post a Comment